Friday, February 20, 2009

the best thing ever..!! i love u..!!


lame x jumpe..makin ari makin rindu..dlu tiap2 ari jumpe..kalu x pagi..tgh ari..x tgh ari..ptg lk..dh jumpe 2..malam memang wajib jumpe..skang h duk jauh2..dlu ye laa dekat2..skang dlm 1 minggu 2..leh katakan 1 ari je leh jumpe..2 baru jumpa..kalu sentuh ke pegang tangan die..mau 2x dlm sebln..payah dh..sebab duk jauh..jarang jumpe..rindu sgt kat kamu..muaahhhhh...td baru je jumpe..belum nampak muka tp dh terbau perfume pn dh knl..hati dh rasa berdebar2..jantung rasa nk meletup..bila berpaling je muka..mata bertemu mata die..rasa cm nk pengsan..cisssss...b*****g..!!org len upenye..cne leh same lak bau perfume..cissss...nasib baik aku x jerit..nyampah tul..!!tapi tiba2 ade rasa 2 jari cucuk pinggang aku..mak kau..!!haa..die rupanya..hukhukhuk..suke wat org terpanjat tau..!!nape lmbat smpai..rs cm nk nangis je td..bkn sbb kt tmpat org..bkn sbb x knl org..tp sbb malu + rindu..malu sbb si mamat td y bau perfume same..cissss....wat aku malu je..tp ari ni berjalan ngan lancar smpai laa waktu balik td..lepas salam tangan n cium tangan die..tetibe die bg surprise..tau x ape..die bg 1 note wane biru yang berangka 50..hahahaha..die bg duit rm50 siot..muaahhhahahaha...mmg die jenis x romantik..x penah bg teddy bear..x penah bg bunge..x penah g coklat..tp y sll die bg..note2 2 angka..katenye.."beli laa hadiah ape y nk td..pas2 anggap cm abg belikan ye cyg..??"aku pn ape agi..''baiklah abg..!!" aku bkn mata duitan..tp bg aku..xde duit mcm xde cinta..kalu xde duit..kepale kusut..nk berdating pn xde mood..hee..

No comments:

Post a Comment