Friday, February 27, 2009

argghhhh..!!


tensen..tensen..simon belambak..datang pulak demam nih..bukan takat demam..siap sakit pinggang..dah laa xleh nk baring..duduk apetah agi..argghhhh..!!tensen..!!lame dh x demam cm nih..dlu masa keje..ble time demam je mesti kak moon tarik muka..dia mmg x ske staff laki die sakit..kalu dah sakit 2 mesti nk mc kn..xkn nk tgk org sakit..muka monyok je..2 y die tarik muka 2..aku brape kali die xnk ckp ngan aku..ciap kene marah ade laa..sound 2 x yah nk ckp r..tiap2 ms..wei..ko ingat aku nk sgt ke keje ngan laki ko 2..laki ko xde pape..ko lak y nk lebih2..pompuan mmg cm 2..kdg2..bengang gak aku..y laki die 2 merangkap ex-majikan aku..very understanding person..die tau kalu sakit..mc 1 ari x ckp..x smpat nk full recover..keje ktorng nih bkn duk atas kusi je..siap kn angkat org agi..haa..ko 2 ye laa..duk kt blakang..ngadap komputer..ngadap komputer pn 4 jam je..pas2 gaji beribu..y ktorng duk kehulu kehilir 8 jam nih..gaji x smpai rm1000 pn..huh..!!nasib baik aku dh resign..xde laa nambah dosa..asal nampak je muke ko..aku mesti kutuk..takat staff nurse y dh benti..ape..ko ingat ko cantik..??!!

No comments:

Post a Comment