Thursday, May 28, 2009

syukur..



syukur alhamdillilah..aku dh keje kt JABATAN PERHUBUNGAN PERUSAHAAN NEGERI SELANGOR ni sebulan dh..seronok..smpai lpe nk update blog..hihi..walau gaji x byk..tp aku bersyukur..harapan mak dapat aku penuhi..inilah antara harapan mak yang terpaksa aku adik beradik pikul..mak aku nk..aku n adik beradik yang lain berkhidmat dengan kerajaan malaysia..alhamdillilah..lepas kak mah..aku pulak..skang tgl ati je..insyaallah..ade laa rezki dia nnt..skang aku kn tumpu utk kenduri lak..haa..2 y wat aku pening..duit x cukup nih..tp nk majlis meletop..cne..??nk wat pinjaman..takut lepas kenduri x makan lak nnt..hui..poning..poning den..tp x pe..asalkan aku dpt keje y kukuh..sakit pening still ade gaji..walaupun x masyuk..tp aku tetap bersyukur..

No comments:

Post a Comment