Thursday, March 12, 2009

dapat keje..!!!yahoo...!!!!


alhamdulillah..dh dapat panggilan keje..x tau kat ane..kn g putrajaya dlu baru tau di serap ke jabatan ane..alhamdulillah...dapat gak aku keje gov..ye laa..aku ingat mmg x dpt dh..sbb aku ni bkn pandai sgt..berbanding akak n adik aku..dalam family aku..akulah y paling x pandai..kadang2 cm b****k je rsnye..blajar cmne kuat skalipun..x pandai2..takat 2 je otak aku..x gerak2 dh..berkarat cm dlu gak..nape lah ALLAH SWT x bagi aku otak cm akak2 n adik aku..??bijak..pandai..tp..alhamdulillah..ALLAH SWT bg aku peluang..kembangkan otak..dengan kerja yang..aku x tau laa keje cne..tapi aku yakin..ALLAH SWT ade sebab knp DIA bagi aku kerja ni..mungkin DIA xnk aku sll bersedih..mungkin DIA xnk aku sll salahkan dr aku..terima kasih..terima kasih cinta..untuk segalanya..kau berikan aku..kesempatan ini..

1 comment: