Sunday, March 1, 2009

tul r..ape orang kate..



haa..mula - mula nk marah..tapi tengok je muka..terus ilang rasa marah 2..tul sll orang kate..cinta 2 mengatasi segalanya..dan cinta jugak akan memusnahkan segalanya..aku cinta kamu..segala marah yang aku dh pendam untuk tiga hari lepas terus hilang bila mata kita saling bertemu..rasa sayang 2 lagi banyak dari rasa marah..adakah aku aje yang merasainya..??kamu pula bagaimana..??adkah perasaan kita sama..??kenapa kamu x pernah meluahkan apa yang terpendm pada aku..??kenapa kamu selalu menyimpannya kemas di dalam hati mu sorng..??xnk ke kita kongsi rasa bahagia 2 bersama..??sepertimana aku sll lakukan..??nampaknya kamu tak menyayangi aku sepertimana aku menyayangi mu..tapi aku sanggup bersumpah..setelah aku mengenalimu..setelah aku bersama kamu hampir 5 tahun..aku telah tutup pintu hati aku..rapat - rapat..!!hanya untuk kamu..dan sekarang masih kukuh tertutup rapat untuk orang lain..jangan risau..aku tetap mencintaimu..walau tinggi mana kuasaku..walau rendah mana darjatmu..aku tetap milik kamu..kamu tetap tuan kepada jiwa..hati..perasaan..dan juga cintaku..

No comments:

Post a Comment